N/a'an kuse 2

21 juni 2017 - Windhoek, Namibië

De laatste dag en we vliegen om 20:35 weer richting  Frankfurt airport met air Namibia. Vanaf volgende maand gaat low budget airliner Germanwings vliegen op Windhoek, nadat de KLM in oktober 2016 al is gestart. Condor airlines vliegt nu ook 2 maal per week rechtstreeks vanaf Duitsland. De concurrentie strijd is begonnen.

Vannacht hebben we veel dierengeluiden gehoord.  Bavianen stonden voor onze hordeur. We hadden een xxl tweepersoonsbed en wij vinden dus dat er geen plaats meer was. Onze "huiskat" (geen Lientje hoor? Anna) Adje lag immers ook op ons bed aan het voeteneinde. Om 2 uur s'nachts wou Adje weer naar buiten. Hij wou op jacht. .... zijn instinct wil nu eenmaal een gevaarlijke jacht maken. Vanmorgen was hij er weer. Wat wil je ook, want gisteren had ik stiekem malse biefstuk in stukjes gesneden voor hem.

We worden wakker van ronkend leeuwen gebrul!!! De gordijnen gaan open we kijken over de savanne en in de boom zit een grote aasgier.
Blij dat we de schuifdeuren hebben dicht gedaan overal afdrukken van apenpootjes en kudu poep. We moeten de tussentijd doden om hier te blijven. Dat is geen straf.

We moeten voor 16:00 de huurauto bij Britz inleveren de enige verhuurder met ongelukkige tijden. Hun tijden sluiten niet aan op de vlucht, terwijl de concurrentie dit wel doet en hun klanten waren dan bij aankomst ook een uur eerder vertrokken van het vliegveld dan wij.

Vanaf nu gaan we even de stilte in. Als we thuis zijn moeten we de blog nog iets aanvullen en bijwerken, nalopen (onder genot van espresso met Africa feelings). Want onze smartphone en hun  spellingcontrole is niet ideaal (foto's  worden onverklaarbaar omgedraaid door de reilogger app).

Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties. Daar hebben wij erg van genoten.

Baie dankie

Marianne en Alex

1. Yvon:
    21 juni 2017
    Wat hebben jullie het fijn gehad, ik heb met plezier de verhalen gelezen. Goede terugreis gewenst.
  2. Yardena:
    21 juni 2017
    Goede vlucht terug naar huis. Mooie reis mooie verhalen...en honderden foto.s die jullie uit gaan zoeken. Heerlijk hebben jullie thuis nog wat te doen en lekker na genieten. Hopelijk ben je wel van alle zonnebrillen af hahaha
  3. Antoinette:
    Mooie verhalen
  4. Marja Euverman:
    21 juni 2017
    een hele goede reis terug naar huis.
    Hi,hi, over de foto's die in de kant liggen, had ik al willen vermelden dat ik ook in de kant lag om de foto's te bekijken.
    Maar dat was de moeite wel waard hoor.
    En als straks er weer een mooi boek klaar is, komen we ook zeer zeker langs om dat te bewonderen.
    Jullie zullen zeker met een lach en een traan Namibie verlaten, maar ........Oost West, Thuis Best!!!!!!
    Tot gauw.
    Groetjes, Dirk en Marja
  5. Anne-Marie:
    21 juni 2017
    Veilge vlucht terug. .. ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. . Groetjes Anne-Marie
  6. Hillie en hans:
    21 juni 2017
    bedankt voor de mooie verhalen en foto"s en een goede vlucht terug en dat jullie mogen na genieten van deze mooi avontuur
    gr hans en hillie
  7. Jolanda:
    21 juni 2017
    Leuke verhalen nu weer een veilige vlucht naar huis ben benieuwd na jullie foto's
    Xx