Marianne en Alex

Video’s:

Over ons

Hallo beste mensen,
De volgers van onze reislogs kennen ons al en weten dat reizen onze hobby is.
"Reizen is ons doel, niet de eindbestemming" het ervaren van culturen en leven in een ander omgeving geeft ons inspiratie.
lees onze logs:

mariannealex1.reislogger.nl zuidwest U.S.A.
mariannealex2.reislogger.nl Florida, Curaçao
mariannealex3.reislogger.nl Noorwegen (Scandinavië)

en nu dus Namibia

Over onze reis

De wereld verandert in een sneltreinvaart, vooral de natuur moet het ontgelden door toedoen van de mens. Egoïsme en materialisme maakt het er niet gemakkelijker op voor de natuur. Namibië hebben we bewust gekozen, je hoeft het nieuws er maar op na te slaan of je leest de teruggang van de diersoorten in een ongekend hoog tempo.Willen we nog wildlife zien en meemaken dan moeten wij niet te lang wachten.  Motto "Laat de natuur achter zoals je hem ook aantreft".

Bezochte landen

Wij hebben 32 landen (13%) bezocht:

Algerije, België, Bosnië en Herzegovina, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.