Smartphone en stuff.

13 juni 2017 - Twyfelfontein, Namibië

Het valt niet mee om met de app van reislogger te werken. Met onze smartphone typen we de verhalen. Het uploaden gaat soms tergend  langzaam.  Vooral de overzetting van foto's duurt lang. De bestanden van de grote toestellen zijn te zwaar. Maar Marianne maakt met haar Samsung 6 edge erg mooie foto's. Ook de nikon s9700 bestanden pakt hij soms.  Helaas niet de Sony A7 zeze zijn vaak te zwaar. De filmpjes plaatsen we later.  De avond valt hier gauw ...... we maken ons gereed voor buffet.  Oryx biefstuk, gegrilde varken, kip, tong, lam en spingbokkie zijn de vleesgerechten. Er is echt alles te veel om op te noemen dat is in schril contrast met de lokale bevolking.

Straks dromen na de afzakkertje

Groetjes M&A

1. Anton en Linda:
    13 juni 2017
    Ha die Marianne en Alex. Spannende dag achter de rug. Genieten met volle teugen van jullie belevenissen. Nog veel (goede) avonturen toegewenst. Linda en Anton
  2. Anne-Marie:
    13 juni 2017
    Ik kijk nu al weer uit naar het volgde verhaal. .. het is een genot om jullie verhalen te lezen. . Groetjes Anne-Marie
  3. MHe:
    14 juni 2017
    Hallo Marianne en Alex.
    Zie dat jullie er van genieten.
    Alex, is de foto voor Anton al gelukt?
    Knuffel voor mijn knuffelduitser.

Michel
  4. Benno Beuwer:
    14 juni 2017
    Hallo Alex en Marianne
    Ziet er mooi uit daar, prachtig gebied om mooie foto's te maken, en van alles te bekijken.
    Groet Benno