In de startblokken

Blogvolgers,

Het voorbereidingen  van een reis is voor ons al genieten. Al internettend kijken we nog op Namibische sites ... wat doen de supermarkt, outdooruitrusting  prijzen en hoe gaat het met de koers van de Namibische dollar .... ga zo maar door.  Zelfs de Namibian (http://www.namibian.com.na)  lees ik af en toe door. Een botsing tussen een pick-up en een Iveco busje deze week haalde hier het nieuws niet er vielen 15 doden te betreuren.  Namibië is hier nooit hot news en voor velen een groot leeg land met iets meer dan twee miljoen inwoners.
Voor ons dus aantrekkelijk waar natuur en de weidse vlakten de hoofdrol spelers zijn.

Alle voorbereidingen zijn getroffen van laatste inenting tot internationaal rijbewijs,
met ander woorden we zouden vandaag al kunnen vertrekken. Daar zouden wij
geen problemen mee hebben. In windhoek zullen we natuurlijk de nodige zaken moeten aanschaffen om de roadtrip zo aangenaam en veilig mogelijk te maken. Over de lade bak van de 4WD pick-up zit een speciale aluminium canopy (kap) van 1.6m x 1.3m x 1.1m daar kunnen onze goederen goed worden opgeborgen.

Dus nog een aantal weekjes en dan ...... zullen wij jullie met de reisblog op de hoogte houden. Moeilijkheidsgraad is echter dat niet overal (goed) internet aanwezig zal zijn. Ook zal uploaden moeilijker gaan dan wij gewent zijn.  maar toch ..............

groetjes Marianne en Alex

1. ErikBea:
    Hoi Luitjes

Ben erg benieuwd naar de trip
    Wanneer begint de reis

Groetjes Erik
  2. Jan Poort:
    7 mei 2017
    Spannend zo vlak voor vertrek, succes met de voorbereiding.
  3. Yardena:
    7 mei 2017
    Nog heeeeel even geduld Alex...het aftellen kan beginnen. Maak maar een aftel kalender elke dag een kruisje zetten... succes met alle voorbereidingen! Kuzzz
  4. Anton en Linda:
    29 mei 2017
    Hoi Marianne en Alex. Een goede en voorspoedige reis toegewenst. Alex, denk aan die ene olifant heur.
    Groetjes Linda en Anton
  5. Jan Poort:
    30 mei 2017
    Ik doe wens joe viel plezier en goed reis toe. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen. Geniet ervan.
    Jan&Pauline